سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
ره آوین
دانشجویان کانون فزهنگی هنری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با توجه به دغدغه ی خود در مسائل فرهنگی تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتند و نظرات شخصی خود را در موضوعات متفاوت بیان می کنند . دقت شود که این نظرات ، نظرِ مجموعه ی بسیج دانشگاه نمی باشد .
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 66444
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


به نام خداوندی که خوان رحمتش برای همه گسترده است، نه ...

سلام بر مردم داغدار آذربایجان

حادثه ی تلخ پیش آمده برای مردم روزه دار کشورمان در شب قدر را به بازماندگان تسلیت عرض می کنم .

این واقعه و هم دردی مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران مرا بسی خوشحال و بی نهایت ناراحت کرد . خوشحال از کمک به برادر مسلمان و ناراحت از عدم توجه به مناطق محروم .

وزیر محترم مسکن ! خیلی خوب است که شما به ساخت مسکن برای زلزله زدگان توجه می کنید ولی لطف کنید بعد از آذربایجان، سری هم به نایین بزنید و پروژه مسکن بی مهری ما را از نزدیک ببینید . هنر آن است که از ابتدا آباد کنید، نه این که بعد از ویرانی به فکر آبادانی باشید .

وزیر محترم بهداشت ! سلامتی هم وطنان آذری زبان برای ما نیز حائز اهمیت است ولی من اصلا نمی خواهم در راه اصفهان و یا در بیمارستان های یزد و میبد بمیرم . من دوست دارم روحم هنگام پرواز به سمت آسمان نایین پر بکشد نه این که به دلیل کمبود امکانات روی خاک غربت جان دهم .

خانم وحید دستجردی ! چرا پزشکان و متخصصان نایینی باید در تهران طبابت کنند و مردم مظلوم نایین از علم فرزندان خود بی بهره باشند ؟؟؟

وزیر محترم ورزش ! توجه جامعه ی ورزش (مخصوصا مدال آوران المپیک) به این واقعه تحسین برانگیز است اما چرا جوانان نایین باید از فرط بیکاری سوار بر موتور به سمت خدا پر بکشند ؟ خدا می داند ما هم می توانیم به جای رفتن به زیر خاک ، روی سکوی المپیک بایستیم فقط کمی مهر و توجه می خواهیم .

آقای کفاشیان نایینی! ای کاش شما هم از «علی دایی» و «کریم باقری» کمک به هم زبان و هم نوع را یاد بگیرید .

آقای سروش صحت نایینی ! آخرین باری که به دیار آبا و اجدادی خود آمده اید را به یاد دارید ؟

آقای دکتر محمدسعید نوری نایینی(رئیس فائو) ! بعد از سیر کردن گرسنگان مردم جهان یک سر هم به نایین بیایید تا من اخبار گرسنگان آن را به شما بدهم .

میرزای نایینی! کجا هستی که از هم شهریان عزیز خود دلجویی کنی ؟

ای شهیدان آرمیده در امامزاده سلطان سید علی(ع) برخیزید و ما ساکنان دیار غربت را با خود به بهشت برین ببرید .

چه بگویم که درد فراوان است و درمان اندک ...

اگر اهر را زلزله ویران کرد، توجه مسئولین آبادش خواهد کرد ، اما نایین را که بی مهری و بی توجهی مسئولین ویران کرده ، چه کسی آباد خواهد کرد ؟

...

حسین محرابیان محمدی

دانشجوی مهندسی مواد- دانشگاه صنعتی اصفهان

تابستان91


      شهید




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ